korisnički portal
Autodeskovog softvera

Design&Make 2023

State of Design & Make izveštaj je globalna, godišnja studija za lidere koji projektuju i stvaraju. Da bi došao do ovih uvida, Autodesk se udružio sa Ipsos-om, liderom u globalnom istraživanju, kako bi anketirao i intervjuisao 2.565 lidera industrije i stručnjaka širom sveta. Istraživanje je sprovedeno u nekoliko industrija kao što su arhitektura, građevinarstvo, mašinstvo, kao i u industriji medija i zabave.

Design&Make 2023

Šta je Design&Make izveštaj?

State of Design & Make izveštaj je globalna, godišnja studija za lidere koji projektuju i stvaraju mesta, objekte i iskustva. Identifikujući koji su to pokretači promena koji oblikuju današnje donošenje poslovnih odluka, kako bi pomogli liderima da donesu, dobro informisane, strateške odluke o tome kako odrediti prioritete i ulagati u budućnost.

Kroz intervjue sa hiljadama stručnjaka, ovaj izveštaj identifikuje najveće pokretače koji oblikuju današnje poslovne odluke, kao i način na koji lideri širom sveta upravljaju njima za budućnost.

 

 

Ključne oblasti istraživanja

Ključne oblasti na koje se izveštaj fokusirao bile su kako lideri ostaju otporni i relevantni u svetu koji se stalno menja; kako privlače, obučavaju i zadržavaju kvalifikovanu radnu snagu; i kako postižu održive rezultate.

U stvari, dok se skoro 80 ​​odsto lidera sa kojima smo razgovarali složilo da se globalna neizvesnost povećala u poslednje tri godine, iznenađujućih skoro 60 odsto je reklo da su njihove kompanije dobro pripremljene da se nose sa ovom neizvesnošću. Zašto? Zbog povećane digitalizacije. Pandemija je primorala većinu nas da se oslanjamo na digitalne alate, a naša studija pokazuje da su poslovni lideri nastavili da se oslanjaju na njih kako bi omogućili svom poslovanju da se prilagodi skoro svemu.

 

Digitalna transformacija

Mnogi ispitanici su takođe rekli da je ulaganje u digitalne alate dovelo do mnogih prednosti, uključujući smanjenje troškova, povećanu inovativnost i mogućnost bržeg lansiranja proizvoda i usluga. 

Ispitanici su naveli smanjenje troškova, skraćeno vreme izlaska na tržište, povećanu inovaciju i mogućnost bržeg lansiranja proizvoda i usluga među glavne prednosti digitalne transformacije.

 

 

79% lidera kaže da rast njihovih kompanija u budućnosti zavisi od digitalnih alata

 

 

72% kažu da su protekle tri godine donele više promena radnoj snazi nego u prethodnih 25 godina

 

 

Kompanije planiraju da investiraju u nekoliko ključnih oblasti u narednim godinama, uključujući tehnologiju, inovacije proizvoda i usluga, i upravljanje podacima i analitiku. U digitalno zrelim kompanijama, investicije u naredne tri godine su bile postavljene da se povećavaju po većim stopama nego u kompanijama sa manje digitalne zrelosti. I to ne samo u tehnologiji – već i u oblastima kao što su inovacije proizvoda i usluga. Ovo je pokazalo da su lideri verovatno videli ROI od svojih digitalnih investicija jer se investicije povećavaju u celom poslovanju.